Ram din målgruppe, med Publisher Platforms kvalitets data produkt. Med målrette annoncering kan du reducere spildte visninger, og præcisere dit indkøbet mod din optimale ROI.

Data medtode pr. medie





             1. part audience

Kontekstuel data




Vores kontekstuelle data er opsamlet på tværs af vores medlemmer. Så du som annoncør kan ramme din målgruppe i den rigtige konteks, på tværs af Danmarks største medier

Metode

De kontekstuelle segmenter er bygget på en samling af keywords fra medierens indhold, og udarbejdet efter en ensartet syntaks.

2 page views, recency 30 days, 30 dage medlemskab

Jysk Fynske Medier

1. parts Interesse data er baseret på hvor mange procent af indholdet udgivet i en given kategori, profilen har konsumeret i et rullende 60 dages vindue. En profil skal have læst minimum 20 unikke artikler i vinduet for at få beregnet interesser.

Berlingske Medier

Bruger machine learning til at kategorisere artikler i realtid. Brugerens adfærd og antal artikler afgør hvilken segment, som brugeren lander i. Segmentering sker på baggrund af en matematisk model med udgangspunkt i en normalfordeling og vægtede parametre, hvor frequency/recency varierer, men med 30 dages lookback (levetid)

JP/Politiken

2-5 page views, recency 10 days, 60 dage medlemsskab

TV 2