Ram din målgruppe, med Publisher Platforms kvalitets data produkt. Med målrette annoncering kan du reducere spildte visninger, og præcisere dit indkøbet mod din optimale ROI.
Data medtode pr. medie
1. part audience
Kontekstuel data
Vores kontekstuelle data er opsamlet på tværs af vores medlemmer. Så du som annoncør kan ramme din målgruppe i den rigtige konteks, på tværs af Danmarks største medier
Metode
De kontekstuelle segmenter er bygget på en samling af keywords fra medierens indhold, og udarbejdet efter en ensartet syntaks.
2 page views, recency 30 days, 30 dage medlemskab
Jysk Fynske Medier
1. parts Interesse data er baseret på hvor mange procent af indholdet udgivet i en given kategori, profilen har konsumeret i et rullende 60 dages vindue. En profil skal have læst minimum 20 unikke artikler i vinduet for at få beregnet interesser.
Berlingske Media
Bruger machine learning til at kategorisere artikler i realtid. Brugerens adfærd og antal artikler afgør hvilken segment, som brugeren lander i. Segmentering sker på baggrund af en matematisk model med udgangspunkt i en normalfordeling og vægtede parametre, hvor frequency/recency varierer, men med 30 dages lookback (levetid)
JP/Politiken
2-5 page views, recency 10 days, 60 dage medlemsskab
TV 2
Med Publisher Platforms data produkt kan annoncører nå målgruppen med højkvalitets førstepartdata på tværs af udgiverne. Med et betydeligt antal udgivere samlet på én platformen har annoncører i Danmark en unik og nem adgang til udgivernes data i skala.
Målgrupperne består af førstepartsdata opsamlet på hver udgivers site. Brugerens privatlivet er i højsæde, da data blandes ikke på tværs af udgivere, men man får som annoncør adgang til simultant at kunne målrette annoncer efter samme kriterier på tværs af udgiverne.